- Udmeldelse skal ske skriftligt til musikskolen via mail: musikskolen@lolland.dk inden prøveperiodens udgang.
- Musikskolelærere kan ikke modtage udmeldelser.
- Vi anbefaler, at du kontakter musiklæreren før udmeldelsen, så I kan drøfte årsager og evt. mulighed for fremtidige ændringer.
- Udmeldelse indebærer betalingspligt for hele raten, hvis udmeldelse sker før udmeldelsesfristen:
Før den 1. oktober (betaling til og med oktober)
Før den 1. november (betaling til og med januar)
Før den 1. december (betaling til og med februar)
Før den 1. januar (betaling til og med marts)
Før den 1. februar (betaling til og med april)
Før den 1. marts (betaling til og med maj)
Før den 1. april (betaling til og med juni)
Før den 1. maj (betaling til og med juni)
Før den 1. juni ((betaling til og med juni)
- Hvis eleven udmeldes for sent, binder man sig for deltagerbetaling i den efterfølgende rate.
-
Eleven har ret til undervisning i udmeldelsesperioden. Betalingen bortfalder ikke, såfremt eleven ikke ønsker at gøre brug af undervisningen i udmeldelsesperioden.
- Mundlige udmeldelser gælder under ingen omstændigheder.
- Betalingsfritagelse kan derudover kun ske i tilfælde af længevarende egen sygdom eller flytning fra bopælskommune.